Неділя, 16.12.2018, 04:38
Вітаю Вас Гость | RSS

Оваднівський професійний ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 109
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини

Головна » 2017 » Березень » 20 » Атестація підходить до завершення…
10:40
Атестація підходить до завершення…

Завершується атестація педагогічних працівників. Позаду багато проведеної роботи: складання планів,  тренінги, консультації, творчі звіти, підготовка та проведення відкритих уроків тощо. Свої чергові показові уроки провели викладачі Субіцький В.С. і Хомяк П.О.

Урок з ПДР  на тему «Проїзд перехресть» (викладач Субіцький В.С.) насичений інформацією та застосуванням різних методів роботи. Завдання, які ставилися на уроці, відповідали методичній меті уроку: поєднання традиційних та інноваційних методів навчання. Крім того, на уроці використовувались магнітно-маркерна дошка, моделі світлофорів, педагогічно-програмовий засіб з ПДР, картки-завдання та відеоматеріали.

Урок-презентація на тему «Пневматична шина» з предмета «Трактори»(викладач Хомяк П.О.) – один із творчого доробку Петра Олексійовича. Викладач чітко дотримувався структури уроку,  використовуючи наочний матеріал, опорні картки-конспекти, тестові завдань для перевірки знань. Варто зазначити, що на уроці мали місце міжпредметні зв’язки, поєднання традиційних та інноваційних методів навчання.

Творчий звіт викладача – передзавершальний етап атестації педагогічних працівників. Своє портфоліо презентувала викладач кулінарії Богданюк К.П. Катерина Петрівна вважає, що головне  її завдання полягає у тому, щоб навчити учнів любити і поважати свій професійний вибір; підготувати до колективної праці на виробничих місцях, при цьому поважаючи себе і своїх колег; об'єктивно оцінювати виробничу ситуацію; використовувати вміння та набуті навички. Свій педагогічний досвід реалізує через: розвиток асоціативно-образного мислення, що забезпечує умови для творчої особистості учня; розвиток критичного мислення, яке формує усвідомлену потребу мислити самостійно, не користуючись “чужими” зразками, зіставляти, аналізувати, узагальнювати; проблемне навчання, яке сприяє системному засвоєнню навчального матеріалу; стимулює до пошуку шляхів професійної майстерності; робить можливим самостійно здобувати нові знання, вміло застосовувати їх на практиці; навчання як дослідження, що  виробляє вміння відчувати свої ще не реалізовані здібності, формувати нові навички, прагнення “не зупинятися”.

Переглядів: 68 | Додав: oleksandr_panasjuk | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031