Четвер, 24.10.2019, 00:39
Вітаю Вас Гость | RSS

Оваднівський професійний ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 115
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кабінет

Орієнтовна пам’ятка самоаналізу уроку

 

      1. Чи були враховані основні програмні вимоги до уроку? Місце уроку в системі, його специфічні особливості.

      2. Як були враховані особливості групи при плануванні уроку?

      3. Які завдання (навчальні, виховні, розвивальні) планувалися викладачем?

      4. Які акценти були розставлені в змісті навчального матеріалу? Які методи, форми, засоби навчання були обрані викладачем  на кожному етапі уроку? Чи використовувався та якою мірою диференційований підхід до учнів, за допомогою яких форм і прийомів?

 5. На яких етапах здійснювався контроль за засвоєнням матеріалу? За допомогою яких прийомів?

 6. Як використовувалися можливості навчального кабінету? Чи забезпечені належні гігієнічні умови? Як визначається час і місце самостійної роботи на уроці?

 7. Чи обґрунтовані  зміст, обсяг, складність домашнього завдання? Що гарантує відсутність перевантаження учнів?

 8. Чи вдалося повністю реалізувати план уроку? Якщо ні, то які були відхилення? Чому?

 9. Результати уроку (рівень вирішення поставлених завдань).

  10. Які висновки зробив викладач із цих результатів?



Орієнтовний алгоритм аналізу викладачем своєї

педагогічної діяльності

 

І. Педагогічні завдання

1. Які конкретно завдання були поставлені перед уроком (темою)?

а) Розвивальні;

б) виховні;

в) навчальні.

2. Частиною якого загального завдання вони були?

3. Чи всі завдання були вирішені на уроці?

4. Чи змінювалися завдання в ході уроку? Якщо так, то чому?

 

ІІ. Педагогічні засоби і способи

1. Чи враховувалися особливості групи й окремих учнів?

а) Рівень їхнього розумового та психічного розвитку;

б) потенційні можливості;

в) знання предмета;

г) емоційний стан і готовність до уроку.

2. Як ураховувалися ці особливості? Якщо не враховувалися, то з якої причини.

3. Які методи та прийоми використовувалися на уроці? Як був розподілений час на занятті? Чи було це доцільним?

4. Чи залучався додатковий матеріал для вирішення педагогічних завдань? Який? З якою метою?

5. Чи перебудовувався обов’язковий за темою уроку матеріал? Чи мало це позитивний результат? Якщо ні, то чому?     

Чи були несподівані ситуації на уроці? Які? Як вони вирішувалися?

 

ІІІ. Загальна оцінка уроку

1. Як працювали учні? Чи вдалося створити  творчу атмосферу? Які труднощі й проблеми виявилися в окремих учнів і групи загалом?

2. Що вдалося зробити  із запланованого? Що не вдалося? Чому?

3. Чи отримав викладач задоволення від роботи з дітьми?

4. Чи полягали причини вдачі (невдачі) у правильному (неправильному) виборі засобів вирішення педагогічних завдань?  Яких саме засобів? Можливо, були інші причини?

5. Чи були труднощі на уроці? Які? Як вони переборювалися?

6. Як буде враховано досвід цього уроку в подальшій роботі?

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031