Вівторок, 25.06.2019, 07:12
Вітаю Вас Гость | RSS

Оваднівський професійний ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 114
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Національно-патріотичне виховання

ВИХОВАННЯ ПАТРІОТА

 

Патріот – людина, яка виявляє любов до своєї Батьківщини, відданість своєму народові, прагнення захистити його надбання, збагачувати загальнолюдські морально-духовні цінності.

Патріотизм пронизує все, що пізнає, робить, чого прагне й що любить людина, якщо вона патріот.

В.О. Сухомлинський:

«Патріотизм, як діяльна спрямованість свідомості, волі, почуттів, діалектично пов'язаний з освіченістю, етичною, естетичною, емоційною культурою, світоглядною стійкістю, творчою працею. Виховання патріотичної свідомості, почуттів і переконань неможливо відокремити від складного цілісного процесу формування особистості».

Глибокі почуття патріотизму – це непомітна, але міцна пуповина, яка утримує особистість у колі морально-духовної святості, спонукає до високих духовних діянь – від любові до Мами та Тата до уболівання за свою країну.

Виховуючи у дітей почуття патріотизму, не варто замикатися тільки в національних межах. Певна нація є органічною частиною всього розмаїття народів, які населяють планету. Кінець ХХ – початок ХХІ століття характеризується бурхливим розвитком міжнародних зв’язків і відносин. Глобалізація, як зазначає академік В.Г. Кремень, - це тенденція до єдності світу й до загострення в цивілізованих рамках конкуренції між державами-націями. Тому освіта, уся система виховання повинна готувати людину, органічно адаптовану до життя у світі багатоманітних зв’язків, від контактів з найближчим оточенням до глобальних.

Треба навчити молоде покоління культурі плюралізму думок.

Людина в ХХІ столітті має розуміти і керуватися світоглядними принципами «Єдність в розмаїтті» та «Доповнення замість протиставлення». (Кремінь В.Г. Філософія освіти ХХІ століття // Освіта України. – 2002. – 28 грудня).

Виховання молодого покоління має будуватися в такий спосіб, щоб воно відчувало себе і патріотом своєї Батьківщини, і громадянином світу.

Процес формування в молоді почуттів поваги й поцінування Людини як найвищої цінності на землі, толерантного ставлення до представників інших націй і народностей має тривати впродовж усього періоду життєдіяльності дитини в сім’ї, навчальних закладах.

Вихователі говорять:

1. Переконливі

твердження, що люди на землі рівні

 

 

 

2. Що люди є носіями цінних людських якостей, які несуть в собі загальнолюдські морально-духовні надбання й вирізняються певними національними властивостями, що базуються на загальнолюдських цінностях, етнічній ментальності, до якої треба ставитися з повагою й терпимістю, бо це їх духовне багатство

 

3. Переконують вихованців в тому, що немає поганих, морально неповноцінних етнічних груп, а є лише окремі члени тих чи інших національних спільнот, які через суб’єктивні й об’єктивні причини можуть робити негативні дії або вчинки

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930